ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Ραδιόφωνο ως Διαφημιστικό Μέσο!

Η ραδιοφωνική διαφήμιση χαρακτηρίζεται από αμεσότητα και οικειότητα λόγω της  στενής σχέσης του μέσου με τους ακροατές.  Αυτό σημαίνει ότι και η αποτελεσματικότητα του επικοινωνιακού μηνύματος έχει μεγαλύτερη δυναμική.

Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari, οι ακροατές αντιλαμβάνονται το ραδιόφωνο ως ένα χαλαρό μέσο διασκέδασης που δεν επιβάλλεται και θεωρείται ως το μέσο με το μεγαλύτερο βαθμό ικανοποίησης.  Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι το ραδιόφωνο «βρίσκει» τον ακροατή σε συνθήκες και σε στιγμές που είναι πιο δεκτικός, προσελκύει το ενδιαφέρον του για επικοινωνιακά μηνύματα και στοχεύει στην ενεργή συμμετοχή του, αντίθετα με άλλα μέσα επικοινωνίας τα οποία μπορούν να υποσχεθούν μόνο απλή έκθεση του διαφημιζόμενου στο κοινό.  Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι ακούγοντας διαφήμιση στο ραδιόφωνο, το 77% των ερωτηθέντων έτυχε να επισκεφθούν διαφημιζόμενο εστιατόριο ή μπαρ, το 80% να μάθουν μια μάρκα που δε γνώριζαν καθόλου, το 67% να πάνε στο κατάστημα και να αγοράσουν το προϊόν και το 63% να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για το διαφημιζόμενο προϊόν.

Το ραδιόφωνο ως διαφημιστικό μέσο δεν προσφέρει μόνο τη δυνατότητα μιας μοναδικής και στρατηγικής επικοινωνιακής προβολής, μιας και αυξάνει την αναγνωρισιμότητα  της επιχείρησης και δημιουργεί οικειότητα μεταξύ της επιχείρησης και των ακροατών, αλλά αποτελεί και το πιο οικονομικό και ευέλικτο μέσο στοχευμένης διαφήμισης.  Επιπροσθέτως, η ραδιοφωνική διαφήμιση έχει το πλεονέκτημα του χαμηλού κόστους παραγωγής του επικοινωνιακού μηνύματος καθώς και της γρήγορης προσαρμογής του ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του διαφημιζόμενου, τις ανάγκες τις αγοράς και την εκμετάλλευση εποχιακών ευκαιριών.

Η Διαφημιστική Επικοινωνία στο MAX 100,2

Δυναμική του σταθμού

Ο MAX  100,2  πάντα φιγουράρει στις κορυφαίες θέσεις σε ακροαματικότητα στα Χανιά  και με την υψηλότερη ακροαματικότητα στο δυναμικό κοινό 13-45 ετών.

Ακροατήριο

Το 58% των ακροατών είναι γυναίκες και το 42% άντρες.
Το εύρος των ηλικιακών ομάδων των ακροατών του MAX 100,2 κυμαίνεται από τους νεότερους ακροατές από 13-24 ετών  με ποσοστό 9% μέχρι μεγαλύτερους ακροατές της ηλικιακής ομάδας 25-45 με ποσοστό 73% και άνω των 46 ετών με ποσοστό 18% επί του σύνολου των ακροατών σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιηθηκε online το 2018.  Το ακροατήριο του σταθμού είναι πιστό καθώς δηλώνει ότι το 58% μας ακούν καθημερινά, το 29% μας ακούν 3-5 φόρες την εβδομάδα και το 13% 1-2 φόρες. Ώρες ακρόασης το 38% δηλώνει ότι ακούει ημερησίως 1-2 ώρες, το 29% ακούει 2-5 ώρες , το 15% ακούει πάνω από 5 ώρες και μόνο το 18% ακούει το πολύ μια ώρα.

Σύμφωνα και με την μέτρηση της Focus για τη περίοδο Σεπτέμβριο – Δεκέμβριο 2019 πάνω από 40.000 ακροατές ,13-74 ετών από την Π.Ε. Χανίων συντονίζονται εβδομαδιαίως στους 100,2.

Ζωντανό πρόγραμμα

Ο MAX 100,2 είναι από τους λίγους σταθμούς στα Χανιά που έχει ζωντανό πρόγραμμα από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ και τους πιο πιστούς ακροατές στην πόλη.  Οι ζωντανές εκπομπές προσδίδουν ιδιαίτερη δυναμική στο πρόγραμμα του MAX 100,2 και κατά συνέπεια στην αποδοτικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων που μεταδίδονται κατά τη διάρκεια αυτών των εκπομπών.  Οι παραγωγοί του σταθμού είναι ιδιαίτερα αγαπητοί στο κοινό, το οποίο συμμετέχει ενεργά κατά τη διάρκεια των εκπομπών και για αυτό το λόγο υπάρχει μια σταθερή σχέση μεταξύ του κοινού και του σταθμού.

Μάλιστα, το γεγονός ότι υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για τις ζωντανές εκπομπές και σταθερή επικοινωνία με τους παραγωγούς από τους ακροατές, δίνει στις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις που γίνονται χορηγοί εκπομπής το πλεονέκτημα της απομόνωσης του επικοινωνιακού μηνύματος κατά τη διάρκεια της εκπομπής, κάτι το οποίο είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί σε οποιοδήποτε άλλο διαφημιστικό μέσο.  Η ισχύς και η οικειότητα που μπορεί να δημιουργηθεί από μια ζωντανή και διαδραστική εκπομπή για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν, είναι δυνατόν να βοηθήσουν σημαντικά την εδραίωση της αναγνωρισιμότητας και την ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών μιας επιχείρησης.

Διεισδυτικότητα

Ο MAX 100,2 ακούγεται ιδιαίτερα σε επαγγελματικούς χώρους, καταστήματα, χώρους εστίασης, και αυτοκίνητα.  Η ακρόαση ραδιοφώνου τις ώρες αιχμής των εμπορικών καταστημάτων αυξάνει το βαθμό επιρροής της αγοραστικής απόφασης, ενώ η ακρόαση στο αυτοκίνητο κατά τις πρωινές και απογευματινές ώρες μετακίνησης των ακροατών καθιστούν το ραδιόφωνο ως ένα σταθερής  ανταπόκρισης μέσο, που μπορεί να εγγυηθεί σε υψηλότερο βαθμό από οποιοδήποτε άλλο μέσο την αποτελεσματικότητα του διαφημιστικού μηνύματος.

Ελκυστικά πακέτα διαφημιστικής προβολής

Το διαφημιστικό τμήμα του MAX 100,2 μπορεί να σας παρέχει εξειδικευμένες διαφημιστικές προτάσεις ανάλογα με τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησής σας. Η διαφημιστική σας προβολή μπορεί να περιλαμβάνει από βασικά πακέτα διαφημιστικών σποτ, εβδομαδιαία χορηγία εκπομπής, συνδυαστικά πακέτα σποτ και χορηγίας εκπομπής, χορηγία μονόλεπτων ενθέτων (π.χ. μόδα, ομορφιά, showbiz news, ωροσκόπιο, σαν σήμερα), καθώς και ειδικά διαμορφωμένα επικοινωνιακά μηνύματα που μπορούμε να προτείνουμε ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του επιχειρηματικού σας αντικειμένου.

Ο MAX 100,2 συνεργάζεται με έμπειρους παραγωγούς για τη δημιουργία διαφημιστικών μηνυμάτων τόσο στο studio του MAX 100,2, όσο και σε εξωτερικό studio της Αθήνας.  Η ανάληψη της παραγωγής διαφημιστικού σποτ σε κάθε περίπτωση περιλαμβάνει το κείμενο της διαφήμισης, την εκφώνησή του και τη μουσική επένδυση.

Στο MAX  συνεργαζόμαστε μαζί σας ώστε να δημιουργήσουμε το καταλληλότερο επικοινωνιακό πακέτο σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησή σας και ανταποκρινόμαστε σε τροποποιήσεις του διαφημιστικού σας μηνύματος ανάλογα με τους στόχους της επιχείρησης σας σε διαφορετικές χρονικές περιόδους (π.χ. εκπτώσεις, προσφορές, events, αλλαγές στο ωράριο, ενημερώσεις για νέες υπηρεσίες ή προϊόντα).

Ο MAX 100,2 μπορεί να εγγυηθεί την αποδοτικότητα της διαφημιστικής επικοινωνίας σας γιατί έχει την υλικοτεχνική υποδομή και το ανθρώπινο δυναμικό, την πείρα και τον επαγγελματισμό που τον κάνει τον πρώτο σε δημοτικότητα ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης.  Άλλωστε αυτό επιβεβαιώνεται και από την προτίμηση μεγάλων εταιρειών με διαφημιστική επικοινωνία πανελλαδικής εμβέλειας, όπως για παράδειγμα Carglass, Lidl, Cosmote, Κωτσόβολος, ΒΕΛΜΑΡ, Aluette, Orchestra κ.α. να διαφημίζονται στο κορυφαίο ραδιόφωνο των Χανίων, MAX 100,2.

Επικοινωνήστε με το διαφημιστικό τμήμα του MAX 100,2 στο max@maxfm.gr ή στο +30 2821055008-09 για να συζητήσουμε και να σας προτείνουμε το κατάλληλο επικοινωνιακό πακέτο για την επιχείρησή σας.

Current track

Title

Artist

Background